Friday, December 31, 2010

hai! hai! 2011

2011
welcome!
selamat tahun baru...


datang saja tahun baru..aku yang pastinya makin "LAMA"..atau tua.
kesian bukan? oh..


pembukaan tahun baru..semua orang akan sibuk-sibuk meramal masa depan..kedai-kedai buku termasuklah kedai runcit pun sibuk nak jual diary2011, planner...dan setiap kali tahun baru menjelma semua orang pun sibuk-sibuk nak ada azam baru...


aku????
azam dah jadi azam dungun...
azam baru tak ade..masih azam lama yang belum tercapai..teruk bukan?
teruk? terukkk...mengecewakan sangat mengecewakan...jadi tahun ni aku dengan muktamatnya ingin mengumumkan "AKU TAKDE AZAM BARU" sebab azam  aku yang lama masih belum tercapai...


azam nak kurus! bilakah??? bilakah nak berputus asa ni? bila? dah bertahun-tahun menanam azam kosong...sampai bila...itulah jadi kalau tak istiqamah buat sesuatu...:(  
"malu..saya malu pada diri sendiri..." kata aku sambil tepuk bahu sendiri


financial pun berterabur...meh sini sama-sama nengok buku akaun..memang semua boleh gelak golek-golek ala filem hindustan! habuk je yg banyak..lemas kulit buku akaun tu..hehehe :)


sudahlah cikSyuhada...bertaubatlah..


lupakan saja..mari hidup secara real oke!
mari kerja secara smart! smart sangat kah?
tidaklah se"smart" enWMR. tapi bolehlah...


saya nak CUTI!!!! saya nak ada hari AHAD! 
saya nak ikut mereka pegi jalan-jalan! 
saya nak pegi berfoya-foya!
saya nak! saya nak! saya nak!


last 2 days, aku sembang pasal bisnes dengan sahabat sorang ni..kami plan nak run bisnes..kan bedah? so benda ni memang crossed my mind last few weeks..tapi sekadar cakap n sembang dengan adik aku..tapi ape salahnya kalau benda ni betul-betul jadi...so, 2011 wait for us! we are going to work on it!


tengokkkkk !! dah ter"ada" azam la pulak..ok katakanlah ini bukan azam ye..ini bukan azam la kiranya ini planning semata-mata..


yang aku paling nak...aish!! nak kawen hidup bahagia!dikuatkan iman dan kesabaran..dimurahkan rezeki dan makin bahagia bersama-sama mak, ayah, dan adik2.. aminn..semoga Allah permudahkan segala urusan aku...


mereka kesayangan saya!



konklusi: jangan Syuhada,,jangan nak berazam-azam bagai..setakat nak bagi semuanya jadi "azam dungun" je...

No comments:

Post a Comment