Tuesday, June 19, 2012



Ye betul, Allah Maha Memakbulkan doa kita.. kan?
sesungguhnya kasih sayang Allah tu besar sangat..banyak sangat..kalau kita himpun semua atom yang ade dalam alam ni..memang tak boleh nak banding dengan kasih sayang Allah
Kasih sayang Allah melebiji kasih sayang mak dan ayah pada kita..

memang tak dapat nak bayangkan..besarnya kasih sayang Allah..

bukanlah aku nak pujuk diri sendiri.. tapi memang pun.. bila nampak je doodle kiut-miut ni aku rasa terpujuk..sangat terpujuk. Allah sayangnye kat aku..

alhamdulillah
alhamdulillah
alhamdulillah

baru ni aku diuji lagi.. sungguh ujian datang dengan kasih sayang Allah. bukti kasih sayang Allah yang sangat banyak. Allah datangkan ujian bersama pengajarannye..

Aku pinjam kekuatan Allah semoga aku kuat.aamiin :)





No comments:

Post a Comment